۲ پاسخ

بخور عزیزم از هیچی غافل نشو بدن بچه به مرور عادت میکنه تو چه بخوری چه نخوری اون بچه کولیک رو داره و نهایتا تا سه ماهگی خود به خود خوب میشه

اگربخورم بچمو اذیت میکنه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان آراد و آرنیکا مامان آراد و آرنیکا ۸ ماهگی
مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی