نه هرکاری میکنم نمیزنه اخرشم میوفته ب سکسکه
اره میخابونشم به شکم روی دستم یواش میزنم پشت کمرش راحت اروغ میزنه .. یا هم میزارمش رو شکمم یا هم میزارم روی شونم
آره ی اروغای بلندیییی..ولی تا یک ماه نمیزد اصلا
شیرخشک میخوره زودتراروغ میزنه شیرخودم وخیلیییی دیرکه بیخیالش میشم
باید یکاری کنی بزنه نزنه داستانه دیگه بالا میاره
خیر😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.