خانوما بچه های شما خوب اروغ میزنن؟

۶ پاسخ

نه هرکاری میکنم نمیزنه اخرشم میوفته ب سکسکه

اره میخابونشم به شکم روی دستم یواش میزنم پشت کمرش راحت اروغ میزنه .. یا هم میزارمش رو شکمم یا هم میزارم روی شونم

آره ی اروغای بلندیییی..ولی تا یک ماه نمیزد اصلا

شیرخشک میخوره زودتراروغ میزنه شیرخودم وخیلیییی دیرکه بیخیالش میشم

باید یکاری کنی بزنه نزنه داستانه دیگه بالا میاره

خیر😑

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی