۳ پاسخ

معلوم نیست من تو اقدام بودم موعدم نشده بود درد پریود داشتم فکر میکردم باردار شدم دکتر‌میگفت این دردا نشونه خوبیه به اقدام ادامه بده ماه بعد ول نکن دقیقا همون ماهی ک هیچی درد نداشتم باردار بودم همینم بود بعد حرف دکتر‌دوماه بعدش باردار شدم

نه عزیزم احساس درد نمیتونه نشونه این باشه که باردار نیستی منم یادم نزدیک پریودم بود خیلی درد داشتم ولی پریود نشدم و باردار بودم

معلوم نیس باید از موعدت یک هفته بگذره

سوال های مرتبط