۶ پاسخ

منم همیشه فکر میکردم سرده تا این که اون روز یه متخصص طب سنتی میگفت طبع برنج لزوما سرد نیست. به مزاج کسی که میخوره، نوع پخت و نژاد برنج بستگی داره.
میگفت تو بدن آدم سرد مزاج سرده واسه گرم مزاج گرم
اگه کته‌ای باشه که آبش دور ریخته نشه گرمه، آبکشی سرده
هر چقدر رنگش به سمت قهوه‌ای بره گرمه هر چقدر به سفید بره سرده

نبات اضافه کن من موز هم داخل فرنی میریزم خیلی قشنگ میخوره پودر بادام هم میریزم

من ی کوچولو نبات کیندازم تو فرنیش ولی کلا فرنی خالی دخترم نمیخوره با ی چیزی بتید قاطیش کنم ک طعمدار بشه

یا اینکه کلا سرلاک رو ک دادی ی تیکه نبات داغ و چندقطره عرق نعناع مثل آب بده بخوره

ی خرما یا ی تیکه نبات توی آبجوش حل کن اونکه یمقدار سرد شد سرلاک رو داخلش بریز

خرما.

سوال های مرتبط