سلام خانما واکسن سرخک برای بچه هامیزنن؟ کسی زده؟

۳ پاسخ

من زدم

استان های جنوبی منم چند ماه اینجاام نمیدونم ببرم یا نه یکی میگ نبر یکی میگ ببر دودلم

بهداشت ما چیزی نگفته بگه میبرم

سوال های مرتبط