۷ پاسخ

خیلی نازه مبارکش باشه عزیزم🥰🥰
منم باید برای پسرم بگیرم الارغم میل باطنیم مجبور شدم موهاشو ماشین بزنم از ته
خیلی دلم گرفت
اما امیدوارم زود رشد کنه و تا میتونم این چند وقت ازش عکس نگیریم که بزرگ شد نگه این گه کاری بود با من کردید 🥲

خوشگله مبارکه عزیزم من پارسال خریدم ۳۵۰ امسالم همینو استفاده میکنم

مبارکش باشه عزیزدلم . به خوشی استفاده کنه .
سفید یا کرم هم داشت؟
اینترنتی گرفتی عزیزم؟

آره خیلی مبارک باشه

مبارکه عزیزم
انلاین یا حضوری

خوشگله مبارکش باشه من یکی گرفتم ۴۵۰واسه پسرم اینقد بد قالبه درست تو سرش واینمیسه😢

مبارکش باشه.قشنگه...منم عاشق کلاه پسرمم ولی نمیزاره سرش همش برمیداره

سوال های مرتبط