۸ پاسخ

فصل بهار و پاییز خیلی حساسیت زاست یا ببر دکتر یا از داروخونه داروی ضد حساسیت بگیر براش

یه چیزی خورده یا قاطی کرده با هم اینطوری شده پماد هیدروکورتیزون بخر بزن ببین خوب میشه

این حساسیته منم یبار اینطوری شدم ببرش دکتر امپول میزنه خوب میشه

شاید حساسیت داشته ببرین دکتر

با خاک اینا جدیدا بازی نکرده

شاید اگزما

کهیر مانند هس ببرش دکتر

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 قصد بارداری
اسمانم اسمانم قصد بارداری