اره طبیعیه نگران نباش
منم امروز چیزی حس نکردم
ولی س چهار روز پیش خییلی زیاد بود ک گفتن طبیعی هس
الان ک اصلا زیاد حس نمیکنی زوده هنو واس نگرانی بخودت استرس نده
شاید چرخیده مشکلی نیست
از 23به بعد حس میشه بیشتر
از 28هفته حرکاتش مهم و باید ثبت بشه
از الان نگران حرکتش نباش زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.