۵ پاسخ

اره طبیعیه نگران نباش

منم امروز چیزی حس نکردم
ولی س چهار روز پیش خییلی زیاد بود ک گفتن طبیعی هس

الان ک اصلا زیاد حس نمیکنی زوده هنو واس نگرانی بخودت استرس نده

شاید چرخیده مشکلی نیست
از 23به بعد حس میشه بیشتر
از 28هفته حرکاتش مهم و باید ثبت بشه

از الان نگران حرکتش نباش زوده

سوال های مرتبط