۷ پاسخ

بستگی به بدن خودت داره
من ابجیم سر بارداری هواش هر کاری کرد حتی یه قطره شیر نیومد
ولی تو بارداری دومش قرص شیرافزا خورد یکم شیرش اومد
ولی چون کمه هم شیر خشک میده هم شیر مادر

عزیزم من خیلی جدی دوس داشتم شیر خودمو بدم و تا ۴ ماه روزی یه دونه قرص شیر افزا میخوردم

هرچی مایعات بیشتر بخوری و بچه مک بزنه. شیر بیشتری ترشح می‌شه

بلال و آب هویج خیلی خوبه

بعد زایمان معلوم میشه ک شیر داری یا نه ولی خوب میگن سبزی خرفه و رازیانه خیلیییییییی رو شیر تاثیر داره

اکثرا بعد زایمان دست خودته
زیاد مایعات بخوری و چیزای مقوی داشته باشه
و هی شیر بدی
بچه هرچقدر بمکه بیشتر شیر میاد

سویق بارداری شروع کن خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری