۶ پاسخ

من اصلا لباس بیرونی نگرفتم چون پوست نوزاد حساسه با همون لباس های نخ پنبه میبرمش بیرون تازه بیرون فقط برای کنترل و واکسن واقعا نیازی نیست نوزاد رو ببری بیرون مریض میشه

سایز ۰مناسب بد تولد تا ۳ماهه/سایز۱ مناسب ۳تا ۶ماهه/سایز ۲مناسب ۶تا ۹ماهه/سایز ۳مناسب ۹تا ۱۲ماهه.بنظرم برای سیسمونی از ۰تا ۳فقط بخر،یک سال به بالا نخر،از هر سایز دو تا سه دست بولیز شلوار،زیر دکمه استین بلند شلوار،زیر دکمه استین کوتاه شلوار،سرهمی،ست های سه تیکه که شامل زیر دکمه رکابی و شلوار و استین بلند داره.این ست های سه تیکه خیلی مفیده،زیر دکمه ای هوای مای بیبیشو نگه میداره روشم بولیز شلوار ستشو میپوشی،حتی شده چیزای دیگرو نگیر،سه یا چهار دست یه تیکه بخر.این تجربه من از خرید لباسای تو خونه ایش که همینکارو کردم،بالاخره بچه کوچیک شیر بالا میاره،عرق میکنه.خرابکاری میکنه حداقل در روز یکی دوبار باید لباسشو عوض کرد بطور میانگین،تا لباساشو بشوری خشک بشه.سه یا ۴دست داشته باشی کافیه

عزیزم اولا که ازون ۲۰ تیکه ها اصلا نگیر که خیلی هاش بی استفاده ن، تا جایی که میتونی مدل سرهمی بگیر یا مدل بادی چون تابستون به دنیا میاد بدون استین یا استین دار نازک با شلوارچون بلوز شلوار شکمشون مشخص میشه،بعد سایز ۰تا ۳ ماه کم بگیر خیلی زود وزن میگیرن و تغییر میکنن بی استفاده میشه سایز ۰ که همون ۰تا ۳ ماه فقط ماه اول استفاده میشه ۳ دست خوبه سایز ۱ که ۳تا ۶ ماهه از دواهگی استفاده میشه ۳-۴ دست بقیه رو اجازه بده بیاد دستت خودت بعدا بگیر سه ماه اول هم که خیلی نباید ببری بیرون چون خدای نکرده سرما بخورن خیلی ضعیفن و‌دارو نمیتونن بگیرن یه دست برای بردن برای واکسن ببری بهداشتی یا خونه مامانی جایی بری

همه همین مشکلو دارن چون نمیدونن رشد بچه چجوره
من سه دست یک خریدم
دو دست دو
دو دست سه
دیگه ببینیم رشدش چجور میشه
طبق برنامه ریزی خودم میتونه بپوشه یا ن

حداقلی بگیر، الباقی رو همزمان با رشد و نیاز بچه بگیر، چون بچه ها جثه هاشون و میزان رشدشون متفاوته

دقیقا مشکل منو داری
بقیه چیزا رو میشه راحت خرید کرد
لباس نه 😬
آخه بستگی به سایز نی نی هم داره

سوال های مرتبط