۹ پاسخ

از منی که یه عالمه خریدم ببین بچه توی سن کم که کثیف کاری نمیکنه دو سه دست کافیه با یه دونه بیرونی وچون زیاد نمیشه ببریش بیرون. یکم زیاد نگیر بزار دنیا بیاد باتوجه به خودش لباس انتخاب کن براش. البته اینا تجربه منه ها انشالله که هرچی میخری رو به خوشی تنش کنی😍

من صفر نگرفتم یک گرفتم فقط

اگر بچه بالای ۳۵۰۰ هست صفر نخر اگر کمتره ۳ دست صفر میخواد. البته صفر هر برندی فرق داره من ۴ دست لباس صفر دارم همشون اندازه هاشون فرق داره باعث میشه دیرتر کوچیک بشه

واقعا به نظر من لباس بستگی به خود مامانا داره که چجوری لباس تن بچه بکنی، هر روز عوض کنی یا کثیف شد عوض کنی. به نظرم از هر سایز ۳ دست کافیه فعلا.

صفر زیاد نگیر چون فیت تن ولی در آوردن وتن کردنش سخته

منم کلا یک گرفتم

من یه سری بیمارستانی گرفتم
از هر سایز هم سه سری با سرهمی

بعضیا اصلا صفر نمیگیرن من دخترم درشت بود یک گرفتم ولی صفر و یک کم بگیر چون یک تا نهایت ۵ ماه تنش بشه صفرم تا دوماه اونم بستگی به رشد بچه داره هم وقت به دنیا اومدن هم نوزادی

من چند دست بیرونی گرفتم دو دست بلوز شلوار خونگی چون تو بهاره جنسشم یکم ضخیم گرفتم بیشتر سرهمی..چون شاید بیرون زیاد بریم سه چهاردست سرهمی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری