خانوما سیسمونی چقد لباس سایز صفر و یک خرید؟؟؟

۹ پاسخ

به وزن بچه نیست به استخون بندی و سایزشه
من پسرم ۳/۸۰۰ بود به دنیا اومد ولی استخون بندیش ظریفه صفر تنشش شد تا دوماه
ولی دوستم بچه اش ۳/۳۰۰ بود صفر تنش نرفت
یه سایز صفر بخر ۵ تیکه ، با یه سرهمی
۳ تا سایز یک
اگر صفر اندازه اش شد و دیدی مثلا جا داره بپوشه بعد برو بخر باز
چون ممکنه نره تنش و بمونه رو دستت

سلام خانما من سزارینی هستم بنظرتون چند هفته عمل میشم

دوسه دست صفر خریدم هرکدوم ی سایزه🤣
دوسه دستم یک
سایز دو‌ و سه اصلا نخریدم گفتم ب دنیا اومد میگیرم

بچه من سه کیلو نیم بود سایز یک بهش بزرگ بود

صفر پنج دست
سایز یک حدود دوازده دست
یا بلوز شلوارن یا سرهمی… ست جعبه ای نخریدم

صفر سه تا با لباس بیمارستانی.شماره ۱چهارتا شماره ۲ ۶دست.شماره ۳ دو دست.با ی سرههمی شمارع دو وسرهمی شماره ۳

من سایز صفر هیچی نگرفتم از سایز یک به بالا گرفتم

بچم لباس سایز ۱ ندارم فقط ۲ 🤣🤣🤣🤣

من فعلا دو دست صفر و سه دست یک گرفتم

سوال های مرتبط

مامان هامین❤️ مامان هامین❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی