میشه بگین برای خرید سیسمونی چندتا لباس سایز صفر بخرم

۷ پاسخ

بستگی به قوارش داره من برند دانالو گزفتم صفرش بزرگه به سایز یک میخوره بیشتز تا صفر من ۳ دست گرفتم

۲دست سایز صفر استاندارد بخر
مارک دانالو خیلی خوبه

صفر اصلا نخر مخصوصا اگه تیکه ای میخوای بگیری ، سایز صفر فقط ۱۹ تیکه جعبه ایش خوبه اونم چون سایزش بزرگ تر از صفرع ، در واقع یکه ، ولی این تیکه ای ها صفرش خیلی کوچولوعه ، فقط به درد بچه های خیلی ریز میخوره

صفر بخر دو دست

منم یه دست گرفتم خیلی کوچولوعهه همون کافیه فک کنم چون نینی زود بزرگ میشه🥹

به نظر من سایز صفر اصلا نخر
سایز یک بخری نهایت استینشو تا میزنی اما سایز صفر ممکنه کوچیک باشه

ی دست زود کوچیک میشه

سوال های مرتبط

مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری