بستگی به قوارش داره من برند دانالو گزفتم صفرش بزرگه به سایز یک میخوره بیشتز تا صفر من ۳ دست گرفتم
۲دست سایز صفر استاندارد بخر
مارک دانالو خیلی خوبه
صفر اصلا نخر مخصوصا اگه تیکه ای میخوای بگیری ، سایز صفر فقط ۱۹ تیکه جعبه ایش خوبه اونم چون سایزش بزرگ تر از صفرع ، در واقع یکه ، ولی این تیکه ای ها صفرش خیلی کوچولوعه ، فقط به درد بچه های خیلی ریز میخوره
صفر بخر دو دست
منم یه دست گرفتم خیلی کوچولوعهه همون کافیه فک کنم چون نینی زود بزرگ میشه🥹
به نظر من سایز صفر اصلا نخر
سایز یک بخری نهایت استینشو تا میزنی اما سایز صفر ممکنه کوچیک باشه
ی دست زود کوچیک میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.