خانما تو29هفته جیگر میتونم بخورم؟

۲ پاسخ

من ۲۷هفته بودم خوردم ولی زیاد نخور در حد اینکه هوست کم بشه

آره بابا یکی دوتا سیخ چیزی نمیشه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان باران و آیسان مامان باران و آیسان ۲ سالگی
مامان بنیامین ودخترك مامان بنیامین ودخترك ۳ سالگی