۵ پاسخ

همین روال رو ادامه بده پستونک خیلی بده عوارض داره اگ نمیگیره بزور نده حالت تهوع میگیره

ولی بادومی اونت ارتوپنسیشو چند روز ب مدت چند دقیقه گرفت همون اوایل اما بعدش اصلا نمیگرفت

من همه مدل خریدم گرد و بادومی و پله ای و.. هیچ کدومو نگرفت شیشه ام نگرفت دخترم

فیلیپس اونت

پستونک بادومی گرد بخر

سوال های مرتبط