مامانا نینی هاتون از چند ماهگی غلت زدن ؟

۱۱ پاسخ

۳ ماهگی

۲ماه و ۲۸روز

یه هفته مونده بود لبه چهارماهگی فقط وقتی میتونست غلط بزنه که به پهلو میذاشتمش
بعد چند روز خودش غلط میزد ولی نمیتونست دستشو در بیاره
چهارماه و چند روزش بود توی کسری از ثانیه غلت میزد و دستاشو در میاورد از زیرش

سه ماه و پونزده روز

دخترم اول ۴ ماهگی اولین غلت رو زد ولی کلا بیشتر تمایل داره بره رو پهلو غلت کامل زیاد نمیزنه

پسرمنم هنو غلت نمیزنه اصلا

دختر من از دوماه شروع کرد ولی خوب اذیت میشه

دختر من دوهفتس میره رو پهلو امشب برای اولین بار سعی کرد بره روشکم ولی دستش زیرش میموند نمیشد

پسر من دیگه پنج ماهش کامل شد هنوز نمیزنه تازه به پهلو میره

والا دختر من ۴ ماه و نیم هستش هنوز غلت نمیزنه تنبله 😂

سه ماه و ۲۰ روزگی

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۷ ماهگی
مامان 😍آهو فسقلی😍 مامان 😍آهو فسقلی😍 ۶ ماهگی