۵ پاسخ

منم بار اول نتیجه گرفتم سر پسرم
الان بعد سه سال
سه بار ایو ای کردم نشد این سیکل میخام بار چهارمو امتخان کنم

من بار اول نتیجه گرفتم... بدون تعیین جنسیت

من هشت بار آی یو آی کردم ولی جواب نگرفتم
البته برای تعیین جنسیت بود

من سه سال شده هنوز نرفتم سراغ iua

یکسال طول می‌کشه تا باردار بشی منم یازده ماه طول کشید

سوال های مرتبط

مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی