باید و نبایدی وجود نداره عزیزم اگه دوست داشته باشی میتونی بدی چون روی شیرخشک های بالای یکسال نوشته شده یک تا سه سال حتی بالای سه سال هم شیرخشک داریم
بستگی به بچه و مادر داره
من خودم بعد دوسال هم بهش میدم اینکه میگن دندون رو خراب میکنه هم شیر شب اینطوریه
بچه ای که غذا رو خوب نمیخوره پزشکا مبگن تا هفت سالگی مجازه شیرخشک بخوره ،بچه دوستم الان اینجوری شده 🫠🫠🫠 متولد ۱۴۰۰ هنوز شیرخشک میخوره لب به هیچ غذایی نمیزنه
شیر خشک مخصوص دوسال به بعد هست پس یعنی میشه داد
بعد ۲ سال شیر خشک قطغ کنی بهتره شیر پاستوریزه بدی یا شیر گاو گوسفندی چیزی .
من شیر خشک انلی از الان قط کردم بهش پاستوریزه میدم
نه دیگه
میشه ولس خب اکثرا پاکتی میدن
ن تا ۱۸ ماهگی بابد بدی دندون بچه رو خراب میکنه باعث میشه قند بیگره و کلی عوارص دیگه
اره چرا نشه
الان شیری ک من به دخترم میدم روش نوشته تا ۳ سالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.