بیمه بیشتر از ۳۰ تا رو قبول نمیکنه براهمون ۳۰ تا مینویسن دکترا
من هرموقع میرم پیش دکترم خودش میگه دفعه بعد کی برم،ولی تقریبا هر ۳ هفته یبار
واسه منم ٣٠تا مينويسه بيمه بيشتر قبول نميكنه
امپول هر روز میزنم دکترم هر موقع سونو میرم بعدش میرم پیش دکترم
هر دوهفته
من دوهفته یبار شده مراقبتام بکم رفتم چهاردهم رفتم الان دوباره ۲۸ برام نوبت زده
من هروقت دکترم بگه میرم
تا هفت ماهگی ماهی ی بار دکترم میگف برم ویزیت شم هفت ماهگی و هشت ماهگی دوهفته ای یه بار ماه اخر هفته ای یه بار باید برم
من ۳ هفته ییار میرم، امپولم هرروز میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.