۵ پاسخ

من سرکلاژ شدم بخاطر سرکلاژ ینی؟

والا من هماتوم دارم دکتر بهم داده

بخاطر چیه

فک کنم برای کسایی ک غلظت خونم دارن باشه ک خونرسانی بهتر انجام بشه

من بخاطر یبار سقطم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی