آمپول انوکساپارین برای چی هس هس وکی میزنن؟

۴ پاسخ

برای خون رسانی هر روز

واسه رقیق شدن خونه.من ازهمون روز اول دارم میزنم هرروز😩😩

یادش بخیر سر دخترم میزدم از هفته ۸ تا ۱۸ زدم دست دیگه نداشتم🤦‍♀️🙂

من میزتم برای رقیق شدن خونه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان خانوادپنج نفره مامان خانوادپنج نفره ۱۲ ماهگی