۷ پاسخ

من زدم
بخاطر اینکه انقباض داشتم و ریسک زایمان زودرس

چند ماهگی میزنن؟کسی میدونه؟
منم سرکلاژی ام وامکان زایمان زودرس هست ولی دکترم چیزی نمیگه که بزنم

سوال منم هست

اونایی که احتمال یا سابقه زایمان زودرس دارن ، سرکلاژی هستن ، چند قلویی ها و... دلیل تزریقش اینه ک ریه ها با آمپول بتامتازون زودتر میرسن و اگه خدای نکرده بچه زودتر از حالت معمول ب دنیا بیاد دیگه ریه هاش توانایی تنفس رو داشته باشن

برای این که زایمان زودرس داشتنی بچه ریه اش کامل باشه از چهار ماهگی هم میزنن برای کسانی که ریسک زایمان زود رس دارن

فکر کنم فقط عضلانی باشه من هفته دیگه بستری میشم ک بزنم.برای اونایی ک ریسک زایمان زودرس دارنه ک بچه ریه هاش تشکیل ش

كسايي ك امكان زايمان زودرس دارن

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین💙 مامان آرین💙 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان بهراد مامان مامان بهراد ۱۱ ماهگی