به نام خدا. آروغ نمیگیرم نصف شب🫥
هر موقه زیر سینمخوابش میبره اصلا بیدارش نمیکنم میذارم بخوابه تا خودش بیدار شه تا بیدار شد رو شونم نگه میدارم اگه باد گلو داشت میزنه سریع
بیدارنمیشه نصف شب چوم نمیخابه ک بیدار شه سع چار میخابه
من الان سه شب آروغ اشو نگرفتم وقتی خوابه
نمیگیرم بی خوابی نمیخوام
من کلا فقط روزا میگیرم😕 روبالشت میزارمش ی کوچولو ب پهلو همین
از ی ماهو نیم دوماه ب بعد نگرفتم تشکشو شیب دار کن ب پهلو بزار
با توکل به خدا شانس باهات یار باشه بیدار نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.