۳ پاسخ

منم از بدو تولد آپتامیل میدادم از سه ماهگی بیومیل پلاس میدم خیلی راضیم از بیومیل پلاس

عزیزم دخترت هر چن ساعت چقد شیردمیخوره؟؟

منم اپتامیل میدم وزن دهیش برای بچم خوب نبود اصلا راضی نبودم منک.

سوال های مرتبط