۱۰ پاسخ

دقیقااااا منم همینجوریم

منم از اولش همینم😫

منم بی خوابم روزها اصلا شب ها هم چند ساعت فقط

وای من یکی از انگیزه هام واسه بارداری اینه خوابم زیاد بشه بخوابم نگوووو که ممکنه کم خواب تر شم😬😭😱

منم اصلا خواب ندارم

من الان ۱هفته است اینطوری شدم 💔خواب ندارم

میگم شما سنو تشکیل قلب رفتین؟

برای بارداری چون من قبلا تا۱۲میخوابیدم الان ۳صبح خوابم برده ۸بیدارشدم میل به هیچیم ندارم🤦‍♀️

کلا شبا اینطورم

منم همینم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وپنجم بارداری