۵ پاسخ

آره بدوش بریز جلو در خونه که زود خشک بشه

من دخترعموم ماماعه زنگ زدم ازش پرسیدم که سینه هام سنگین شده و سفت شده بدوشم گفت اصلاااا باعث میشه دوباره شیر تولید کنه
گفت سوتین سفت ببند دستم بهش نزن کم کم خشک میشه

من دوشیدم.خیلی هم راضی ام
فک مک‌زدن بچه شیر رو زیاد میکنه.‌ولی با دست که بدوشی شیر اضافی که باعث سنگینی میشه خارج میشه دو سه روز کم کم خشک میشه
تازه من خیلی هم شیر داشتم.

نه دیگه ندوش بدوشی مثل بچه شیر خوررن .یه لباس زیر بپوش سفت روبه بالا نهش داره
دوسه روزه خوب میشود

ن زیر آب سرد بگیر

سوال های مرتبط