نه عزیزم نترس اگه وارد ۳ ماه شد دیگه خودش کم کم تنها میخوابه صدا هم اثر نداره
من الان میزارم اصلا فقط گریه میکنه نمیخابه باهاش
آره دیگ
سعی کن عادتش ندی
الان من پسرم بغلی شده
حتما باید بغلش کنم یا راه ببرمش تا بخوابه
نه خیالت راحت عادت نمیکنه . منم دخترمو با سشوار میخابوندم . کم کم ک ریفلاکس و نفخش بهتر بشه خوابش تنظیم میشه
نه عزیزجان کولیکشون که خوب بشه صدای سفید نتنها آرومشون نمیکنه بلکه اذیتش هم میکنه.منم پسر اولم رو با صدای سفید میخوابوندم ولی فقط یک ماه اینجوری بود
ما ک هنوزم میزاریم
براش لالایی بخون آروم آروم و نزار به صدای خاصی عادت کنه
چون نمیدونم شرایط چی پیش میاد و اگه به اون چیزی عادت کرده در دسترس نباشه هم خودت هم بچت اذیت میشه
پسر منم بعد ی مدت از صدا سشوار بدش اومد.. بجاش اهنگ میذارم تا بخوابه
سعی کن ب هیچی عادتش ندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.