نه عزیزم من یکماه انجام دادم
خیلی راحته فقط بعدش باید استراحت مطلق باشی که هلاک میشی
وای منم قراره سرکلاژ شم استرس کشته منو
نه عزیزم عملش راحته هرچه سریعتر انجام بده و استراحت مطلق باش طول سرویکست پایینه
نه درد نداره اصلا فقط بعدش یه یکم درد مث پریودی داره که قابل تحمله من دو ونیم ماه پیش سرکلاژ کردم با طول ۲۸/۵
طول سرویکست چند بود
ن عزیزم اصلا متوجه نمیشی بیهوشت میکنن منم الان شش روزه سرکلاژ کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.