از کی شیاف گل مغربی بزارم الان ۳۷ هفته و ۱ روزم

۷ پاسخ

من رابطه داشتم بدون جلوگیری
دکتر ک معاینه کرد ازش پرسیدم نیاز به شیافته گفت نه خوبه دهانه زخم

من دو ورق دارم نمیخوای؟

ب من ماما گفت یکی صبح بخور یکی شب شیاف کن

چرانامشخص حالا😄

از الان بزار شاید تاثیر کنه عزیزم🥰

الان بقیه میان میگن ۳۸هفته الکی نشین برای ۳۸هفته از الان شروع کن اونقدرام موثر نیست ولی خب

از الان میتونی بذاری

سوال های مرتبط

مامان تودلـــــــیم🐣 مامان تودلـــــــیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی