۹ پاسخ

۴۰ بگیر به نظرم

بنظرم 40 بگیر
اما سایت ها اندازه سرشانه و بلندی رو میزنن،از روی یکی از لباساش اندازه بگیر

من 35 میگیرم 11 کیلو

من ۳۵ میگیرم حالا بستگی ب جثته بچه داره

۴۰ خیلی بزرگ میشع من پسرم ۱۲و نیم کیلوعه ۴۰ میگیرم براش یکم لشه تو ۳۵بگیر
حالا اگع جثش بزرگه ۴۰ بگیر
چون مثلا اگ تیشرت شلوارک بگیری شلوارکش عین شلوار میشع بزاش

۴۰

۳۵
من هربار ۴۰ گرفتم خیلی بزرگ بود ب پسرم

من ۳۵ گرفتم خیلی فیت براش و یه هفته دیگه اندازش نیست اگه تابستونی و خنک ۴۰

۳۵مناسب تره

سوال های مرتبط

مامان علی و مصطفی و؟ مامان علی و مصطفی و؟ ۱۳ ماهگی