۴ پاسخ

مفنامیک اسید عالیه موقع زایمان دکتر ب من داد برای درد پریودی و خونریزی شدید هم خوبه

مفنامیک میتونی بخوری
دکتر ب مم داده لود ،وقتی زایمان کردم

استامینوفن ساده بخور

نبات داغ زنجبیل بخور
من که با این آروم میشم
قرصی نیستم

سوال های مرتبط