بچه اول طبیعیه من همین الانم با بچه توی شکمم نتونستم رابطه برقرار کنم وقتی به دنیا بیاد درست میشه ولی اگر دیدی درست نشد یا حسات بدتر شد حتما مشاوره روانشناسی بگیر
اگه بچه اولته اره طبیعیه
منم دیر میپذیرم و ارتباط میگیرم با چیزهای جدید زندگیم و احساسهای متناقض توی بارداری کاملا طبیعیه
پسرم ۵۰ روزشه و من چند روزه ک دارم بهش حس پیدا میکنم و تو بارداری هم یه روزایی پشیمون میشدم از بارداری . حس ترس و بد و حسای خوب و نگرانی از آینده بارها تجربه کردم. فقط مراقب خودت باش دامن نزن به این حسها ه گذراست اگه ۲ الی ۳ ماه بعد از بارداری رو به بهبودی نبودی بعدش باید بری دارو بگیری
افسردگیه
خوب میشم بعد زایمان؟
نه طبیعی نیست اصلا برو حتما روانپزشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.