۶ پاسخ

هانیز باید یه سایز کوچیکتر بگیری مثلا اگه پنج مولفیکس بهش میخوره چهار هانیز بگیری

بستگی به بچه داره
الان من ۴هانیز می‌بندم کم کم رد پوشک داره میوفته رو پاهاش
درحالی که ۶کیلو هست لاغر هم هست بچم
نشتی هم نداره

من سایز چهار هانیر میبندم

من دخترم الان ۱۲ کیلوشه هنوز هانیز چهار میبندم. همه بهم میگن باید پنج ببندی ولی خودش روش زده تا هجده کیلو نشتی هم نداده تنگ هم نیس

فکر‌کنم‌تا ۹-۱۰ ماهگی ۴ اندازه‌میشه

۵خیلی بزرکه
من تا ۴ هانیز استفاده کردم ۵،۶ هم کرفتم ولی بزرکه
به جاش ۴ ببم الان استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی