سلام عزیزم وای چقدر گرووون کدوم دکتر رفته بودی تو شیراز؟
من پارسال دوبار انجام دادم شیراز ۴۰میلیون روز اول بر میداره داروهاشم از بیست میلیون شروع میشد و کلان این دکتر خون خونار مردم بود یکذره رحم نداشت فقط پول میخواست بعد هروز باید میرفتم مطبش واسه لیرز چون شکمم آب اورده بود روزی ۷میلیون بر میداشت تمام طلاهام فروختم هرچه شوهرم کار کرده بود دادیم ولی نشد هر دوبارش قلب تشکیل نشد
مختلفه دکترا فرق میکنن با هم تو شهر ما دکتر۴تومن میگیره ۲تومن هم آزمایش شوهرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.