۶ پاسخ

دولتی 20 تومن

انشاالله عزیزم. توکل به خدا .قشنگ درکت میکنم منم خخخخیلی امیدوار بودم طبیعی بشه مخصوصا این ماه . تاپیک قبلیم روببینی متوجه میشی لکه صورتی هم داشتم علائم لانه گزینی اما پریودشدم

دولتی ۲۰ تومن
نیمه دولتی ۱۰۰ تومن
خصوصی بالای ۱۵۰

بستگی داره که خصوصی انجام بدی یا دولتی شهرک سلامت مرکز پویش خصوصی هس و هزینه هاش خیلی بالاس ولی شهید بهشتی دولتی هزینه خیلی کمتره

راستش خواهر من داره بیمارستان آرش انجام میده
اگر بیمه تامین اجتماعی و وقت داری برو اونجا
یکم اذیت میشی چون دولتیه
اما حدود ۱۰ الی ۱۵ برات تموم میشه

من تهران هستم. رویان انجام دادم. البته میکرواینجکشن. پانکچر و انتقال و فریز فکر کنم حدودا ۶۰ تا ۷۰ شد. اما دیگه خرید امپول و داروها و چیزای دیگه رو هم در نظر بگیر

سوال های مرتبط

مامان تو راهیی🥹 مامان تو راهیی🥹 ۵ ماهگی
در انتظار نینی در انتظار نینی قصد بارداری
نرگس نرگس قصد بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته نهم بارداری
به امید خدا به امید خدا قصد بارداری