۴ پاسخ

بستگی داره چه مرکزی انجام بدی خصوصی یا دولتی بیمه داشته باشی یا نداشته باشی

متفاوته من ای و ای تابستون رفتم ۶ونیم شد ،ای وی افم که بخام برم حدود ۲۵ اینا فقی تخمک کشی میشه انتقال و جنین نگهداصتن هزینشو نمیدونم

من ابن سینا انجام دادم حدود ۷۰ تومن شد

من تا شهریور که انتقالم بود با بیمه مرکز دولتی با دارو وآزمایش سونو خودم وهمسرم با تخمک کشی وانتقال 23 تومن

سوال های مرتبط

مامان تو راهیی🥹 مامان تو راهیی🥹 ۵ ماهگی
زهرا زهرا قصد بارداری
در انتظار نینی در انتظار نینی قصد بارداری
نرگس نرگس قصد بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ودوم بارداری