بستگی داره چه مرکزی انجام بدی خصوصی یا دولتی بیمه داشته باشی یا نداشته باشی
متفاوته من ای و ای تابستون رفتم ۶ونیم شد ،ای وی افم که بخام برم حدود ۲۵ اینا فقی تخمک کشی میشه انتقال و جنین نگهداصتن هزینشو نمیدونم
من ابن سینا انجام دادم حدود ۷۰ تومن شد
من تا شهریور که انتقالم بود با بیمه مرکز دولتی با دارو وآزمایش سونو خودم وهمسرم با تخمک کشی وانتقال 23 تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.