بیمارستان تهران نیکان اقدسیه ۱۳۰ تومن ولی من شهر خودمون انجام دادم ازادش میشه ۱۰۰ تومن اما من بیمه تکمیلی دارم دی ماه پانکچر و انتقال شد ۸ تومن اردیبهشت انتقال تنها با تکمیلی شد ۴ تومن ک من دو مرحله ای انجام دادم مرحله دوم ازاده شد ۱۸ تومن حالا باز باید برم تخمک کشی چون دیگ ندارم احتمالا با همون بیمه تکمیلی بشه ۱۵ اینجوریا تخمک کشی و انتقال
مشکل ناباروری و نازاییت رو با دارو گیاهی درمان کن 😌
از قدیم داروگیاهی جواب بوده تا همیشه 👌
داروهای گیاهی حاج خانم داوودی باسابقه بالای ۳۵سال 🌿
♦️ بانتایج بالا ومدارک پزشکی قبل و بعد در کانال
#تعیین_جنسیت #ناباروری #نازایی
📍کانال روبیکا
https://rubika.ir/joinc/CDAIBJGC0JBSYGUPQSTECCERGDUFPSGC
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
📍کانال ایتا
https://eitaa.com/nabarvari9
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
📍کانال بله : ble.ir/join/77so56CY9Y
➖➖➖➖➖➖➖➖
آیدی مشاور @nabarvariii9
تماس 09305476930
من ۱۶۰تومن دادم فعلا برای انتقال ۳۴تومن
یزد بیمارستان مادر با ببمه ۲۰_۳۰تومن
بچه ها برای باردار شدن
فقط از عطاری
اب پنیر افتیمونی بگیرید ۴۰ روز پشت هم بخورین
پایان ۴۰ روز قطعا باردار هستید این نصیحت جدی بگیرید
۴۰ روز نباید بینش وقفه باشه ناشتا
من خیلی های دیگه که ناامید بودیم بدون قرص و دارو فقط در ۴۰ روز نتیجه گرفتیم
ضد سوداس
بچه ها برای باردار شدن
فقط از عطاری
اب پنیر افتیمونی بگیرید ۴۰ روز پشت هم بخورین
پایان ۴۰ روز قطعا باردار هستید این نصیحت جدی بگیرید
۴۰ روز نباید بینش وقفه باشه ناشتا
من خیلی های دیگه که ناامید بودیم بدون قرص و دارو فقط در ۴۰ روز نتیجه گرفتیم
ضد سوداس
بیمارستان دولتی با بیمه زیر ۱۵ هست
ای وی اف هم خرجش زیاده هم داروهاش کلی عوارض داره بیا کمکت کنم با طب سنتی باردار بشی
بستگی به دولتی و خصوصی داره. تا قبل گرونی ها جای خصوصی تا صد تومن هزینه داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.