۷ پاسخ

پسرای من دارن؛ اوایل توش مینشستن ولی الان نه؛ خودشونو میندازن پایین

از چهار ماهگی براش گرفتم اره خوبه داخلش میخوابه

عالیه واقعا کارایی داره

منم میخواستم بگیرم ولی میگم شاید توش نمونه گریه کنه چون یه جا بند نمیشه حتی داخل روروئک هم نمیمونه واسه همین دودلم

من دارم عالیه از همه وسیله های سیسمونی بیشتر استفاده شد

ما تاب ریلکس بزرگ داریم دخترم رو داخلش میخوابونم بعد میزارمش رو تختش

من برا دختر ۵ ماهش بود خریدم الانم توش میخابونم عصای دستمه

سوال های مرتبط

مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته پانزدهم بارداری