باورم نمیشه کمتر از ۲ماه دیگه نی نیم تو بغلمه خیلی ذوق دارم

۶ پاسخ

به سلامتی انشالله عزیزم 😍😍😍😍😍

مثل منی احتمالا برا منم 7م بیفته

خدا قوت مامان تا اینجا اومدی
خوشبحالت من تازه نیمه راهم خیلی سخت میگذره
ایشالله صحیح و سالم بغلش بگیری

من 26 روز دییییگه ولیی نمیدونم چرااا روز انگار 42ساعته😕💔

آخ الهی ب سلامتی سزارین هسی؟

ب سلامتی ان شالله

سوال های مرتبط

مامان آرمین کوچولو💙 مامان آرمین کوچولو💙 ۲ ماهگی