۴ پاسخ

من اولیم پسر ۳۴ هفته طبیعی
دومی دختر ۳۸ هفته اونم طبیعی
تاببینم سومی چه پیش آید

من بچه اولم دختره ۴۱ هفته بدنیا اومد.این یکی پسره،دوست ندارم دیگه ۴۰ هفته بکشه.خواهرم،دخترشو ۴۰ هفته بدنیا اورد،و دوتا پسرشو ۳۸ هفته

من تجربه ندارم ؛ خواهر منم اولی دختر بود ۱۰ روز زودتر زایمان کرد ؛ دومی پسر بود دو هفته زودتر از ۴۰ هفته زایمان کرد

دوتا زایمان هردوطبیعی
اولی دختر ۳۷هفته و ۳روز دردام تو خونه کشیدم بعد رفتم بیمارستان
دومی پسر ۴۰هفته و۶روز باامپول فشار

سوال های مرتبط