۱۷ پاسخ

ماه هشتم که اومدی تازه میفهمی چقدر بیشتر دیر میگذره 😂😂😂

برای ما که اخراشیم هرروز یک ماه میگذره😂استرس و درد ماه اخر بیشتره

ماه هشت هم کند میگذره یکم

ماه نهم که اصلا نمیگذره کلا🤦🏻‍♀️😅

ولی من هرچی میگذره بیشتر میترسم بابت زایمان کردن مخصوصا که خودمم میخوام طبیعی باشم...فقط سعی میکنم بهش فکر نکنم ...میگم هنوز وقت داری نگران نباش

آره از ۲۰ هفته به بعد خیلی دیر میگذره

دیر که نه،واسه من اصلا نمیگذره. 🫠

حالا من انقد بهم خوش گذشته حاضرم بارداری سه سال باشه😂😂😐

باز تو خوبی من چی بگم😬

کااش ۳۸ هفته بودیم زایمانم کردیم بیمارستان بچهامونم بغلمون بود 🥴من فقط منتظر این روزم😬

منم همین حسو دارم

وای دقیقا بخوابم بیداربشم روز زایمانم باشه😮‍💨الان گهوارم اینجوریه که یا زایمان کردن یا درگیر انومالی هستن😩

من ارزوم بود الان ۳۷ هفته بودم از شر کمر درد خلاص میشدم🤣

واقعا دلم میخاد بگن دو روز دیگه زایمان میکنی

خداییش خیلی دیر میگذره

این ماه ۶ لعنتی مگه میگگگذره😅😅😅
من ۶ ماهگیم انگار ۲ سال بود ولی بعدش زود میگذره 🫠🫠♥️♥️

باز تو از من جلوتری 😅

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین💙👼🏻 مامان امیر حسین💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی
مامان 𝐴𝑣𝑎 مامان 𝐴𝑣𝑎 ۴ ماهگی