۴ پاسخ

من۱۰روز خون داشتم اونم کمتر از پریود بعدش ترشحات زرد دو روز آخر شد لک و تموم شد

من تا ۴۰ روز داشتم

من که تا چهل روز موند

چ طبیعی و چ سزارین تا ۴۰ روز خونریزی هست ولی قطع و وصل میشه ولی هست حتی لکه بینی ممکنه باشه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی