دو ماه دیگه
دوماه دیگه
من امروز زدم واکسن ۱۸ ماهگیو
شما باید تاریخ تولد بچتونو دقیق بزنین بعد حساب کنین دیگ ۱۸ماهگی ببرین
چه جالب منم صبحی با مامانم داشتیم سر این بحث میکردیم مامانمم میگفت خرداد باید واکسن بزنی من میگفتم کارن ۱سالو ۴ماهو خوردی داره هنوز زوده
متوجه نبودم اصلا بعدش فهمیدم چیشد
چ جالب منم گیج شده بودم واقعا😁😁
خب ۱سالگی میشه ۱۲ماهگی دیگه اینطور که حساب کنی برات راحت میشه ۱سالو چهارماه میشه ۱۶ماهگی ۱سالو۶ماه میشه ۱۸ماهگی
الان 16 ماهه هست دوماه دیگه
ینی دوماه دیگه باید بزنه
۱ سال و ۶ ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.