من دارم سیسمونی بچم تکمیل میکنم بنظرتون زوده؟

۱۸ پاسخ

وقت که داری هنوز ولی چیزا دارن گرون میشن روزانه هرچی کم کم بخری از حالا بهتره اخرش بهت فشار نمیاد

نه خیلی هم عالیه تو این نوسان قیمتها همون بهتر که کامل کنی روزانه قیمتها داره میره بالا

ن هرروز ک داره گرون تر میشه کم کم هم سنگین میشی مشکلته

برا من ک کلا تکمیله،بخری بهتره قیمت‌ها هرروز رو ب افزایشه

من اوایل اردیبهشت شیردوش گرفتم الان دیدم یه تومن رفته بالا
زود بگیر همه چیو

هرچه زودتر بهتر
رفته رفته هم قیمت‌ها بالا میره، هم خودت سنگین میشی نمیتونی بچرخی

نه قدیما بود الان تو این گرونی نه

نه عزیزم بهترین کارو میکنی

نه خیلیم خوبه
تا سنگین نشدی و قیمت‌ها بالاتر نرفته بخر

من که از همون انومالی گرفتم ، حتی تخت و کمد هم تا ۲۵ تکمیل کروم

ن بابا چ زودی من تا مامانم فهمید قطعی بچه چیه ی سری چیزا رو گرفت الان روز ب روز همه چی داره گرون میشه بگیر سنگینم بشی دیگه نمیتونی ب راحتی الان خریداتو بکنی

نه خیلیم خوبه من الان سنگین شدم دوست ندارم اصلا از خونه برم بیرون

نه کاره خوبی میکنی بعدا هم سنگین میشی هم گرونتر داره میشه هر روز.

من ۱۶هفته خریدم فقط اسباب بازی نگه داشتم جنسیتش ک مشخص شد عیدم اسباب بازی خریدم ن بابا بااین قیمتا بخر

هم قیمتا میره بالا و هم سنگین میشی نمیتونی تو بازار بچرخی

من از انومالی شرو کردم هربار چن تیکه

من ۱۶ هفتگی تکمیل شد
فقط موند اسباب‌ بازی که جدیدا خریدم
وقتی جنسیت و میدونی صبر نکن سریع بخر قیمتا داره بالا میره

من که تکمیل شده بیشترشم قبل عید گرفتم
والا با این وضعیت که هر روز قیمتا میره بالا فک نمیکنم زود باشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا🤎🧸 مامان اهورا🤎🧸 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان طلا💙💛 مامان شاهان طلا💙💛 ۷ ماهگی