۷ پاسخ

ماست بخور اب رو اتیشه

من که داغونم ، اغلب روزا بالا میارم

اره عزیزم خیلی خیلی بده

خیلی درد بدیه بعضی وقتا میگم غذا نخورم که حالم بد نشه

آره منم تو این هفته اینطوری شدم غذا سر معدم‌میمونه اسید معدم تا گلوم میاد

منم رفلاکس دارم دائم دکتر بهم فاموتیدین داد

من از الان همینجوری هستم و گلوم میسوزه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه ۳ ماهگی