۴ پاسخ

روز بعد سزارین😂

هیچ ماه😂
شوخی کردم ۱۰روزاول اوج کم کردن وزنه اونم بخاطرجمع شدن رحم هستش ولی کلاتا۴۰روزوزن کم میکنی ولی اضافه وزن اصلی همچنان جاش سفت ومحکم میمونه 😅

بعد از طبیعی خیلی زود جمع شد قبل از ۴۰ روزگی جمع شده بود ۳ ماهگی تخت تخت بود
الان ۳ ماه از سزارینم گذشته زیر شکمم هنوز اویزونه با این که هنوز دارم میبندم جمع نشده

منکه هنوز جمع نشده رفتم دکتر گفت از۶ماه بعد از زایمان بدن کم کم برمیگرده ب حالت قبل و امکان داره تا یک سال طول بکشه

سوال های مرتبط