دختر منم 4300 هست
نرماله
بچه هر ماه پونصد تا یک کیلو باید اضافه کنه
کمتر از پونصد بود باید نگران وزنش باشی
بهداشت براساس اون منحنی دفترچه واکسن گفته کمه
پایین ترین حد نرماله
به نظر من کاملا خوبه
عزیزم وزن بچه روبراساس وزن اولیه که بدو تولدمیگیرن میسنجن نگران نباش وزنش خوبه
اره عزیزم خوبه بهداشت پسر منم میگه وزنش کمه ولی دکترش میگه خوبه امروز بهش گفتم پسر من کلا ژنتیک ریزه است خودش گفت آره دختر منم ریزه تر از همدوره های خودش گفت بزرگ بشن خوب میشن
۵۰۰ گرم کم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.