۷ پاسخ

دختر منم 4300 هست

نرماله
بچه هر ماه پونصد تا یک کیلو باید اضافه کنه
کمتر از پونصد بود باید نگران وزنش باشی

بهداشت براساس اون منحنی دفترچه واکسن گفته کمه
پایین ترین حد نرماله

به نظر من کاملا خوبه

عزیزم وزن بچه روبراساس وزن اولیه که بدو تولدمیگیرن میسنجن نگران نباش وزنش خوبه

اره عزیزم خوبه بهداشت پسر منم میگه وزنش کمه ولی دکترش میگه خوبه امروز بهش گفتم پسر من کلا ژنتیک ریزه است خودش گفت آره دختر منم ریزه تر از همدوره های خودش گفت بزرگ بشن خوب میشن

۵۰۰ گرم کم داره

سوال های مرتبط