خوبه دیگ دختر منم الان همینقدره
ب دنیا اومدنشم 3200 بود
الانم ک همسن دختر شماس
وزن بچه شما که خوبه عزیزم
من 2 ماهگی دخترم 4900 بود وقتی به دنیا اومد هم 3 کیلو بود بردمش دکتر برای رفلاکسش بعد دکتر بهم گفت وزنش زیاده شیر زیاد خورده
الان یک ماهه وزنش ثابت مونده چون بهم گفت زیاد بهش شیر نده دیروز وزنش کردم 5 کیلو شده وزن نگرفته تو این یک ماه
وزن بچه ات خوبه نگران نباش
ماهی یک کیلو اضافه کنن خوبه این که دیگه عالیه چرا همش نگرانی واسه خودتون درست میکنین دوست دارین بچه از تپلی بترکه
نرماله
تازه دوماهش شده ؟
خوبه دیگه وزنش
وزنش خوبه
اصولا ماهی یه کیلو اضاف میکنن دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.