با کش که تو چادر شبا میزارن تنظیم کن دیگه آویزون نمیشه
با ی گیره بندشو بزن ب لباسش از پشت .. عینکشو نمیکنه؟ پسرمن همش عینکشو میکند البته هشت ماهش بود بچم
من یسری دیدم بند عینک ببخشید اینجوری مثال دیگه ندارم بزنم مثل بند سوتین اونجوری گیره داره مچسبه پشت ببینم میتونم عکی پیدا کنم
خیلی راح تره اون کامل میچسبه بهش
اذیتم نمیکنه
یکم از بندش کوتاه کن
کوتاهش کن یا پاپیونی گره بزن
یا کلا جای بند ی کش مشکی نیم سانتی بدوز لای موهاش میافته دیده نمیشه
پسر همسایه ماهم تا ۴سالگیش عینک میزد بعدش درست شد
انشالله فوری بهتر میشه و عینک لازم نمیشه
عزیزم داداش من عینکیه از این نگهدارنده ها براش بگیر ب جای بند ک اذیت نشه
چه بامزه اس
چرا عینک میزنه؟
هی خدای من
پسرت عینکینه؟
بکن داخل لباسش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.