۱۲ پاسخ

۴ هفتگی یکم زیادی زود نیست ؟؟؟ 🫠 من تا ۱۰ هفتگی کاملا زیپ و دکمه جینمم میبستم بعدش فقط دکمه رو نمیبستم که تو فشار نباشم وگرنه ۴ هفته نطفه هم هنوز شکل نگرفته که بخواد تو شکم اذیت شه !

اذیت نمیشی بااین شلواری پوشیدی آخه این هفته های بالانزدیک زایمانی چجوراین جین پوشیدی من از۴هفتگی دگه نتونستم جین بپوشم اونم اینجورشلوارجینی ببخشید اینومیگم خیلی تنگه مشخص میشه

برای آتلیه بارداری کجا رفتین عکس گرفتین؟
من جز نی نی ها جلیز نمیشناسم ک اونم سر بچه اولم رفتم دوست ندارم باز برم

نمیدونم چرا استرس گرفتم تو اسانسوردادی بالا یکی درو وا نکنه

نه پایین نیومده عزیزم
برامنم ۱ماه میگن اومده پایین حتی دکترمم هم گفت ولی خبری نی

شکمت مثل مال منه دختر منم ریزه 😍 ولی پایین نیس اصلا زر میزنن گوش نده

همه چی عالیه بگو اره زایمانم نزدیک ۳ ۴ هفته ی دیگه زایمان میکنم😂🥹😍

شلوارت زیپش باز میزاری نمیادهی پایین؟😂

فقط بمن بگو اون شلوار جینو چهجوری می‌بندی که اذیت نباشی .من حالم از تیپم بهم میخوره بسکه لباس دراز و گشاد پوشیدم اصلا تحمل هیچیو رو‌شکمم ندارم

نه اصلا. چقدم خوش تیپی❤️

نه شکم منم از اول همینجوری بوده

سایزشم‌میدونم نسبت به هفتم خیلی کوچولوعه ، دخترمم ریزه

سوال های مرتبط